Centre

30/01/2020
5è. TALLER SOBRE IGUALTAT DE GÈNERE (A L'ESCOLA)

TOTA L'ESCOLA: CELEBREM EL DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

30/01/2020
6è: REVISIONS DENTALS (A L'ESCOLA)

05/02/2020
1r: ELS VIATGES DE LA CISA (TARDA A L'ESCOLA)

10/02/2020
2n: EN BUFALLETRES (MATÍ A LA BIBLIOTECA)

Benvolguts/des,

Us informem que l'Ajuntament de Girona ens ha comunicat que, seguint les recomanacions de la Conselleria d'Interior de la Generalitat i davant del previsible empitjorament de la situació meteorològica durant la matinada d'avui i el matí de demà, les escoles bressol i els centres educatius de primària i secundària de Girona romandran tancats demà, dimecres 22 de gener i que, per tant, no hi haurà activitat docent.

Benvolgudes famílies,

El DIVENDRES 18 D'OCTUBRE hi ha convocada una jornada de VAGA GENERAL en tot l'àmbit territorial de Catalunya.

Aquest dia el centre romandrà obert amb serveis mínims.

Atentament,

La direcció de l'Escola

Biblioteca El follet del ter

Els alumnes de l’escola de Taialà ens ho hem passat de por aquests dies de tardor a la biblioteca!!!

Dimarts 8 d’octubre la Biblioteca de la nostra escola “El follet del Ter” va participar en la 14a Jornada de Biblioteques Escolars.

Benvolgudes famílies,

En els següents enllaços podreu trobar la circular de pagament de les sortides de cada curs.

Benvolguts/des,

Us fem arribar la circular de benvinguda del nou curs escolar 2019/20. Fent clic a l'imatge hi podreu accedir: