Centre

En el següent enllaç podeu veure el Pla d'organització del centre pel curs 2020/21, aprovat pel Consell Escolar en data 8/9/20.

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu, el servei de menjador i les activitats extraescolars. No cal avisar al servei de menjador que el vostre fill/a no es quedarà quan estigui l'escola tancada.

Ja podeu consultar el Pla d'obertura de centre de la nostra escola:

Benvolguts i benvolgudes,

Us informem que la JORNADA DE PORTES OBERTES de la nostra escola serà el proper dimecres 18 de març a les 9h i a les 15h.

Tot l'equip de persones que formem part de l'Escola Taialà hem preparat un vídeo pels nostres alumnes.

Tal i com sabeu, el passat divendres 24 de gener vam retre un petit acte d'homenatge i comiat al mestre Joan Frigola Ullastres, que s'ha jubilat després d'exercir durant 35 anys a la nostra escola.