Centre

6è: PROVES DE 6è

23/04/2020
1r i 2n: LECTURA ALS VOLTANTS DE L'ESCOLA

Tot l'equip de persones que formem part de l'Escola Taialà hem preparat un vídeo pels nostres alumnes.

Tal i com sabeu, el passat divendres 24 de gener vam retre un petit acte d'homenatge i comiat al mestre Joan Frigola Ullastres, que s'ha jubilat després d'exercir durant 35 anys a la nostra escola.

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu, el servei de menjador i les activitats extraescolars. No cal avisar al servei de menjador que el vostre fill/a no es quedarà quan estigui l'escola tancada.

Benvolguts/des,

Us informem que l'Ajuntament de Girona ens ha comunicat que, seguint les recomanacions de la Conselleria d'Interior de la Generalitat i davant del previsible empitjorament de la situació meteorològica durant la matinada d'avui i el matí de demà, les escoles bressol i els centres educatius de primària i secundària de Girona romandran tancats demà, dimecres 22 de gener i que, per tant, no hi haurà activitat docent.

Benvolguts i benvolgudes,

Us informem que la JORNADA DE PORTES OBERTES de la nostra escola serà el proper dimecres 18 de març a les 9h i a les 15h.

Biblioteca El follet del ter

Els alumnes de l’escola de Taialà ens ho hem passat de por aquests dies de tardor a la biblioteca!!!