Tot i ser un any diferent en molts aspectes, a l'Escola Taialà vam voler seguir celebrant la tradicional festa de la castanyada.

Ho vam fer respectant les mesures de seguretat (distàncies, grups estables...) i per torns.

Previ a la festa vam passar uns dies fent-ne els preparatius: escoltant la llegenda de sant Narcís, fent una mosca de Girona tal i com explica la tradició, preparant i decorant paperines de diari per les castanyes, buscant complements de castanyers i castanyeres per anar ben guarnits fins que, per fi,  va arribar el dia que esperàvem amb tanta il•lusió.

Una diada molt especial ja que en Joan Castro i en Marc Bellapart van ser uns grans castanyers i ens van torrar unes castanyes boníssimes, que vam poder menjar fent rotllana al pati.

En acabar, i després d’una estona d’esbarjo, vam continuar la festa a l’aula amb jocs, danses, dibuixos i pel•lícules.

Els darrers a baixar al pati per menjar-nos les castanyes i ballar una mica vam ser els més grans de l'escola, els de cicle superior.

Alguns nens i nenes (i també mestres!) ens ho vam prendre molt seriosament i ens vam disfressar de castanyers i castanyeres per a l'ocasió.

Abans de sortir al pati, vam estar a les aules: els de 5è vam fer un Kahoot de la castanyada molt emocionant i divertit, i a 6è vam dedicar la tarda a fer jocs de taula i altres activitats tranquil•les tot escoltant música. A l'hora acordada vam baixar al pati i després de menjar les castanyes amb el nostre grup es va originar un duel de ball entre algunes classes.

Per una banda, vam trobar a faltar els col•laboradors de cada any, però per l'altra estem molt contentes de com va anar la festa i d'haver-la pogut celebrar amb el grup de 6è D, que portava uns dies confinat.

Podeu veure AQUÍ les fotos.