La setmana del 17 al 20 de febrer celebrarem la Setmana Cultural, el Dijous Gras i Carnestoltes.

Els dies 17, 18 i 19 realitzarem diferents tallers relacionats amb el tema de la Setmana Cultural d’enguany: “Els Jocs Olímpics”.

El Rei Carnestoltes ens ha proposat unes consignes per tota la setmana:

- Dilluns 17: portar un pentinat olímpic/esportiu

- Dimarts 18: venir vestit/da totalment d’un color d’una anella olímpica

- Dimecres 19: portar la cara pintada amb alguna decoració olímpica

- Dijous 20:

Matí: xandall de l’escola per celebrar el Dijous Gras.

Tarda: venir disfressat/da d’un esport olímpic.

El dijous 20 celebrarem Dijous Gras.  Al matí sortirem a esmorzar els diferents cursos per celebrar aquesta festivitat. Podeu portar l’esmorzar típic: entrepà de botifarra, coca de llardons o truita i aigua. Anirem als següents llocs:

P3 > Pati de l’escola

P4 > Parc del C/ Puig d’Adri

P5 > Parc de la Plaça Torre  de Taialà

CICLE INICIAL > Parc de Domeny (zona parc amb gronxadors)

CICLE MITJÀ > Parc de Domeny (zona tirolines)

CICLE SUPERIOR > Camp de futbol de l’EF Gironès-Sàbat

El mateix dijous 20 a la tarda els alumnes hauran de venir disfressats/des d’un esport olímpic per gaudir de la cerimònia de clausura dels Jocs Olímpics Taialà 2020 plena de música i diversió.

Aquest dia, durant el servei de menjador, els alumnes també podran venir disfressats de la mateixa temàtica olímpica i utilitzar la disfressa per a la cerimònia de la tarda.

Us informem que durant la setmana vinent no hi haurà SEP!

Aprofitem per recordar-vos que el divendres 21 i el dilluns 24 de febrer són FESTIUS (lliure disposició).

Rebeu una cordial salutació de l’equip de mestres de l’escola Taialà i gaudiu del temps de Carnaval!!!