Ja estem preparant l'arribada del Nadal i tenim programades un seguit d'activitats que es portaran a terme del 13 al 20 de desembre a la nostra escola per celebrar aquestes festes.

Unes d'elles, les Cantades de nadales, es faran al gimnàs de l'escola i estaran obertes als familiars.

Aquests són els dies que actuarà cada curs:

- Alumnes de P-5: divendres 13 a les 15h.

- Alumnes de P-4: dilluns 16 a les 15h.

- Alumnes de P-3: dimarts 17 a les 15h.

- Alumnes de 1r i 2n: dimecres 18 a les 15h.

Per tal que gaudiu de l'actuació, l'escola filmarà i farà fotos de tots els espectacles i seran penjats a la web del centre.

Us demanem que no feu fotos ni filmeu durant les sessions per tal de garantir el dret d'imatge dels alumnes.

En el díptic que us podeu descarregar a continuació hi trobareu tota la informació detallada sobre aquestes i altres activitats nadalenques que durem a terme a l'escola els propers dies: Nadal 2019 - Programa d'activitats.

Esperem que gaudiu molt de les actuacions dels més menuts de l'escola!