La castanyada a la nostra escola s'ha tornat a celebrar entre sol i núvols, però amb molt bon ambient.

El passat dijous 31 d'octubre a la tarda va venir una família de castanyers a torrar-nos les castanyes. Mentrestant els alumnes de l'escola i els mestres van impressionar al públic amb danses assajades durant aquest inici de curs.

Tot seguit els nens i nenes d'Educació Primària vam anar a recollir les castanyes acabades de coure amb les paperines que havíem fet i ens les vam menjar al pati sota el sol que lluïa a última hora.

ELS NENS I NENES D'EDUCACIÓ INFANTIL VAM ANAR A VISITAR ALS CASTANYERS I RECOLLIR LES CASTANYES , AMB L'AJUDA D'ALGUNES MARES I PARES LES VAM PELAR I LES VAM PODER MENJAR A PSICOMOTRICITAT TOT BALLANT EL BALL DE LA CASTANYERA. ESTAVEN BONÍSSIMES! ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ BALLANT!

En els següents enllaços us presentem un recull de fotos d’aquesta tarda divertida i animada amb danses i castanyes.