Educació infantil

30/01/2020
5è. TALLER SOBRE IGUALTAT DE GÈNERE (A L'ESCOLA)

TOTA L'ESCOLA: CELEBREM EL DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

30/01/2020
6è: REVISIONS DENTALS (A L'ESCOLA)

05/02/2020
1r: ELS VIATGES DE LA CISA (TARDA A L'ESCOLA)

10/02/2020
2n: EN BUFALLETRES (MATÍ A LA BIBLIOTECA)

HOLA FAMÍLIES!

JA TENIM AQUÍ L’HIVERN, JA NEVA A LES MUNTANYES I ELS NENS I NENES DE P3 ENS HEM FET LA NOSTRA NEU!

HOLA FAMÍLIES!

JA FA UNS QUANTS DIES QUE JUNTS HEM COMENÇAT L’ESCOLA. HEM PASSAT MOMENTS AMB  NOVETATS, SORPRESES, ALEGRIES, JOCS, ACTIVITATS,CANÇONS, DESCOBRIMENTS, EMOCIONS I TAMBÉ ALGUN QUE ALTRE PLOR.

HOLA FAMÍLIES!

ELS NENS I NENES DE P3 ESTEM DESCOBRINT ELS ESPAIS DE LA NOSTRA ESCOLA.

CADA DIMECRES A LA TARDA, ELS ALUMNES DE P4 I P5 FEM ELS SEGÜENTS TALLERS: TEATRE, CONSTRUCCIONS, REPTES, ARTS&CRAFTS, MINIMONS, LLUM FOSCA, LLUM I ROBÒTICA.

HOLA FAMÍLIES!

UN DELS PRIVILEGIS DE LA NOSTRA ESCOLA ÉS PODER TENIR EL NOSTRE PROPI HORTET I  UNS QUANTS ARBRES FRUITERS: UN LLIMONER, UN POMER, UN CODONYER I UN TARONGER.

EL DIMARTS 17 DE DESEMBRE A LA TARDA ELS ALUMNES DE P3 VAN DUR A TERME L'ESPECTACLE DE NADAL PELS SEUS FAMILIARS.