El passat dimarts 6 d'ocubre al matí els alumnes de 5è vam anar al Pavelló de Fontajau a participar en una Jornada d'esport adaptat.

Allà vam barrejar-nos amb alumnes d'altres escoles de Girona i Salt formant grups d'uns 10 alumnes i vam anar coneixent i practicant diferent esports adaptats.

Diferents persones amb diversitat funcional ens anaven ensenyant com es jugava a cada esport i ens explicaven algunes experiències i anècdotes que havien viscut.

Entre d'altres activitats, vam poder recórrer un circuit amb cadira de rodes especials per a fer curses, vam jugar a una espècies d'handbol amb els ulls tapats, vam fer voleibol assentats a terra, vam jugar a bàsquet en cadira de rodes...

Ens ho vam passar molt i molt bé i, sobretot, vam poder descobrir de primera mà que les persones amb discapacitats també poden gaudir de l'esport.

Prement el següent enllaç podreu veure les fotos de la Jornada d'esport adaptat