Des de l'Ajuntament s'ha engegat el projecte El Consell dels Infants de la Ciutat de Girona, un òrgan de participació de i per als nens i nenes que estarà format per infants de 10 a 12 anys de les escoles de Girona.

Amb aquest projecte es vol promoure la participació dels infants a la seva ciutat i, també, donar-los eines per implicar-se a la vida de la ciutat d'una manera ben activa.

Per tal de donar a conèixer aquest projecte, darrerament han vingut personal de l'Ajuntament a fer uns tallers de formació als alumnes de cicle superior i, posteriorment, entre tots hem escollit els consellers que ens representaran.

Dels alumnes que es van presentar per a ser consellers, els que van rebre més vots van ser: l'Adriana Varona, de 5è, i en Víctor Gil, de 6è.

El proper dijous 3 de desembre a les 19h al Teatre Municipal de Girona tindrà lloc l'acte de constitució del Consell dels Infants i, a partir d'aquí, es reuniran un dia al mes amb els altres consellers de les escoles de Girona i personal de l'Ajuntament.

Aprofitem per felicitar a l'Adriana i a l'Ivan i els encoratgem a dur la responsabilitat de representar l'Escola Taialà amb el màxim orgull. De ben segur que ho faran molt bé.

En el següent enllaç podeu veure algunes fotos dels tallers del Consell d'Infants.