La passada setmana ens van venir a visitar dos científics molt entretinguts i didàctics, la Laura i en Joan.

La Laura i en Joan són dos companys que va començar a treballar en ciència des de petits. Per ells era un món apassionant, tant era així que van començar a anar a conferències relacionades amb ciència els caps de setmana, després ho explicaven a la classe. Tot seguit, ho feien tan bé que els seus mestres els van suggerir que podien exposar-ho a d'altres classes, d'aquí van passar a altres escoles i finalment, amb l'ajuda d'escriptors i dibuixants, ho van traslladar al paper. Fins ara han creat 25 contes. També es dediquen a fer tallers a les escoles. Podeu trobar més informació i els llibres al següent enllaç:

La Laura i en Joan

Amb ells vam poder conèixer què és la nanorecerca i ho vam gaudir molt!

Teniu algunes imatges aquí.