Cicle superior

21/02/2019
JORNADA DE VAGA (Hi haurà serveis mínims)

1r i 2n: SORTIDA AL PARC DE DOMENY

P5: TALLER DE MÚSICA A L'ESCOLA

25/02/2019
SETMANA CULTURAL: VIU LA MÚSICA!

26/02/2019
1r i 2n: TALLERS DE MÚSICA "RUMBA CATALANA" i "ST. PATRICKS"

Campanya per fomentar la recollida d’excrements d’animals de companyia

El dia 20 de desembre del 2018 els alumnes de 6è van anar pel nostre barri a penjar cartells i repartir papers a la gent. Vam donar una mica d’informació de perquè hem de recollir els excrements dels nostres animals de companyia.

Un cop finalitzada la campanya de recollida d'aliments per al Banc dels Aliments de Girona organitzada per un grup d'alumnes de 5è (Érica, Lucía, Gabriela i Raúl, amb l'ajuda dels seus companys/es); dos voluntaris han vingut a recollir-los.

Enmig del Montseny hi ha un lloc màgic on tothom aprèn a dir el que sent.

El divendres 25 de maig els alumnes de 5è vam anar d'excursió a les ruïnes d'Empúries.

Gimcana a 6è C

Durant un parell de setmanes un grup d’alumnes de 6è C han dedicat moltes hores a preparar una gimcana per els seus companys d’aula. Han preparat proves relacionades amb continguts de les matèries que hem donat a classe durant aquest curs i a finals del passat. Han creat un fil conductor per a una aventura que ha durat tota una tarda i s’han caracteritzat per rebre els seus companys i posar-los en situació.

Els dies 2, 3 i 4 de maig els nens i nenes de 6è vam anar de colònies al Centre esportiu Canyelles de Lloret de Mar.