La setmana del 17 al 20 de febrer a l’escola Taialà hem celebrat la Setmana Cultural i aquest any l’hem dedicat als Jocs Olímpics.

Al llarg de tota la setmana els nens i nenes de Cicle Mitjà hem fet diverses activitats i tallers com:

QUIZ

Què sabem dels Jocs Olímpics? Hem après moltes coses i hem fet un Kahoot per equips per comprovar-ho.

GAMES
Tot jugant hem après les diferents disciplines esportives olímpiques.

GAGS
Ens hem divertit fent jocs de mímica i endevinant els diferents esports olímpics.

PETS
Hem dissenyat les nostres mascotes olímpiques!

ESTACIONS OLÍMPIQUES
Ens hem sentit com uns esportistes d’elit participant en unes estacions olímpiques i provant diferents esports com: esport acrobàtic, tenis, tenis taula, dianes, atletisme, futbol, bitlles catalanes i corfbol.

I A MÉS HEM REBUT LA VISITA D’ESPORTISTES D’ELIT!

Aquests dies hem rebut la visita de diferents esportistes per ensenyar-nos les disciplines esportives que practiquen:
-    Marta Romo (jugadora de la divisió d’honor de waterpolo del GEIEG).
-    Nora Fernández (campiona d’Espanya i finalista de campionats mundials de gimnàstica artística).
-    Ariadna Cordones (mestra de l’escola i judoka cinturó negre 2n DAN). Ens va projectar un PowerPoint amb una mica d’història del judo,  les normes bàsiques i algunes curiositats. També ens va mostrar la roba que porten els judokes. Per finalitzar ens va mostrar un vídeo on la vam veure fent judo. Ens va encantar! La segona part de la sessió vam anar al gimnàs i vam fer una breu classe de judo.

DIJOUS GRAS

Hem celebrat el Dijous Gras anant d’excursió tot el matí al Parc de Domeny per jugar amb els companys del cicle i passar una bona estona junts.

CLOENDA DE LA SETMANA CULTURAL

Per acabar una setmana tan divertida i emocionant, hem celebrat un acte de cloenda dels Jocs Olímpics de l’Escola Taialà. Tots els nens i nens de primària ens hem disfressat d’esportistes, hem superat unes proves d’equip, ens han donat una medalla i hem passat una estona divertida al pati.

Ha estat una setmana olímpica! Hem gaudit i après moltíssim.