Cicle mitjà

Una de les tasques que, durant aquests dies hem proposat als alumnes de CM ha estat un estudi de la meteorologia.

El dia 11 de desembre dues àvies, que es deien Maria i Montse van venir a l’Escola Taialà a explicar contes i mites als alumnes de CM.

La setmana del 17 al 20 de febrer a l’escola Taialà hem celebrat la Setmana Cultural i aquest any l’hem dedicat als Jocs Olímpics.

Aprofitant que aquest primer trimestre a 3r estem estudiant els éssers vius, el dimecres 30 de novembre a la tarda vam anar d'excursió al Bosc de Taialà.

El dia 30 d’octubre els nens de 4t de l’escola Taialà va manar d’excursió amb autobús al Puig d’Adri.

El dimarts 5 de novembre, al llarg del matí, els tres grups de 3r vam anar a la biblioteca Antònia Adroher per conèixer el funcionament d'aquest espai municipal.