Cicle inicial

Avui dimecres, 11 de març, hem tingut una agradable sorpresa!

Al passadís de Cicle Inicial hi havia la paret tapada amb una cortina de color negre....

Els dies 17,18 i 19 de febrer vam viure la Setmana Cultural dedicada als Jocs Olímpics i vam dur a terme diferents activitats i tallers.

Els nens i nenes de cicle inicial han creat unes claus de sol molt divertides i originals.

Els alumnes de Cicle Inicial, el dijous 19 de desembre, varem fer cagar el tió!

El 10 de febrer els nens i nenes de segon vam anar a la Biblioteca Antònia Adroher a fer el taller d’en Bufalletres. En Cesc Serrat, conegut com Bufalletres, ens va explicar diferents contes i també vam poder conèixer el funcionament de la biblioteca. Ens van agradar molt els seus contes...i, fins i tot, ens va posar deures per fer!

El dimecres 18 de desembre a la tarda els alumnes de 1r i 2n van dur a terme l'espectacle de Nadal pels seus familiars.