Notícies

Benvolguts pares, mares i/o tutors:

L’equip docent de la nostra escola us donem la benvinguda al nou curs escolar 2016-2017 i us volem informar d’alguns aspectes organitzatius per a un bon funcionament del nou curs.

Notícies

Us recordem que avui 18 de març és el darrer dia del trimestre i que tornarem a iniciar les classes el dimarts 29 de març.

Desitgem que gaudiu del temps lliure i que carregueu les piles per tornar amb molta energia!!

Notícies

Hi podreu trobar informacions referents a activitats dels nostres alumnes, informacions del centre i enllaços relacionats amb l'àmbit educatiu i pedagògic.

Seguiu-nos aquí: Pàgina a facebook de l'Escola Taialà.

Notícies

Us informem que la reunió informativa per a pares i mares de nous alumnes serà el proper dimarts 21 de març a les 19:30 h al gimnàs de l'escola.

La jornada de portes obertes es realitzarà el dimecres 22 de març a les 9 h i a les 15:30 h.

Properament us anirem informant del procediment a seguir per a preinscriure els alumnes al nostre centre.

A més a més, a la web del Departament d'Ensenyament i també a l'Oficina Municipal d'Escolarització de l'Ajuntament de Girona, hi podreu anar trobant tota la informació.

Notícies

La nostra escola ofereix 69 places per cursar P3 el proper curs. Un cop fetes les reunions informatives de P2, les portes obertes i les preinscripcions s'obrirà el període de les matriculacions.

Centre

En el següent enllaç podeu veure el Pla d'organització del centre pel curs 2020/21, aprovat pel Consell Escolar en data 8/9/20.

Centre

Ja podeu consultar el Pla d'obertura de centre de la nostra escola:

Centre
Tot l'equip de persones que formem part de l'Escola Taialà hem preparat un vídeo pels nostres alumnes.

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu, el servei de menjador i les activitats extraescolars. No cal avisar al servei de menjador que el vostre fill/a no es quedarà quan estigui l'escola tancada.