30/01/2020
5è. TALLER SOBRE IGUALTAT DE GÈNERE (A L'ESCOLA)

TOTA L'ESCOLA: CELEBREM EL DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

30/01/2020
6è: REVISIONS DENTALS (A L'ESCOLA)

05/02/2020
1r: ELS VIATGES DE LA CISA (TARDA A L'ESCOLA)

10/02/2020
2n: EN BUFALLETRES (MATÍ A LA BIBLIOTECA)

Notícies

Benvolguts pares, mares i/o tutors:

L’equip docent de la nostra escola us donem la benvinguda al nou curs escolar 2016-2017 i us volem informar d’alguns aspectes organitzatius per a un bon funcionament del nou curs.

Notícies

Us recordem que avui 18 de març és el darrer dia del trimestre i que tornarem a iniciar les classes el dimarts 29 de març.

Desitgem que gaudiu del temps lliure i que carregueu les piles per tornar amb molta energia!!

Notícies

Hi podreu trobar informacions referents a activitats dels nostres alumnes, informacions del centre i enllaços relacionats amb l'àmbit educatiu i pedagògic.

Seguiu-nos aquí: Pàgina a facebook de l'Escola Taialà.

Notícies

Us informem que la reunió informativa per a pares i mares de nous alumnes serà el proper dimarts 21 de març a les 19:30 h al gimnàs de l'escola.

La jornada de portes obertes es realitzarà el dimecres 22 de març a les 9 h i a les 15:30 h.

Properament us anirem informant del procediment a seguir per a preinscriure els alumnes al nostre centre.

A més a més, a la web del Departament d'Ensenyament i també a l'Oficina Municipal d'Escolarització de l'Ajuntament de Girona, hi podreu anar trobant tota la informació.

Notícies

La nostra escola ofereix 69 places per cursar P3 el proper curs. Un cop fetes les reunions informatives de P2, les portes obertes i les preinscripcions s'obrirà el període de les matriculacions.

Benvolguts/des,

Us informem que l'Ajuntament de Girona ens ha comunicat que, seguint les recomanacions de la Conselleria d'Interior de la Generalitat i davant del previsible empitjorament de la situació meteorològica durant la matinada d'avui i el matí de demà, les escoles bressol i els centres educatius de primària i secundària de Girona romandran tancats demà, dimecres 22 de gener i que, per tant, no hi haurà activitat docent.

Biblioteca El follet del ter

Els alumnes de l’escola de Taialà ens ho hem passat de por aquests dies de tardor a la biblioteca!!!

Benvolgudes famílies,

En els següents enllaços podreu trobar la circular de pagament de les sortides de cada curs.

Benvolgudes famílies,

El DIVENDRES 18 D'OCTUBRE hi ha convocada una jornada de VAGA GENERAL en tot l'àmbit territorial de Catalunya.

Aquest dia el centre romandrà obert amb serveis mínims.

Atentament,

La direcció de l'Escola