13/12/2019

19/12/2019
DE P3 A 2n: TIÓ

Notícies

Benvolguts pares, mares i/o tutors:

L’equip docent de la nostra escola us donem la benvinguda al nou curs escolar 2016-2017 i us volem informar d’alguns aspectes organitzatius per a un bon funcionament del nou curs.

Notícies

Us recordem que avui 18 de març és el darrer dia del trimestre i que tornarem a iniciar les classes el dimarts 29 de març.

Desitgem que gaudiu del temps lliure i que carregueu les piles per tornar amb molta energia!!

Notícies

Hi podreu trobar informacions referents a activitats dels nostres alumnes, informacions del centre i enllaços relacionats amb l'àmbit educatiu i pedagògic.

Seguiu-nos aquí: Pàgina a facebook de l'Escola Taialà.

Notícies

Us informem que la reunió informativa per a pares i mares de nous alumnes serà el proper dimarts 21 de març a les 19:30 h al gimnàs de l'escola.

La jornada de portes obertes es realitzarà el dimecres 22 de març a les 9 h i a les 15:30 h.

Properament us anirem informant del procediment a seguir per a preinscriure els alumnes al nostre centre.

A més a més, a la web del Departament d'Ensenyament i també a l'Oficina Municipal d'Escolarització de l'Ajuntament de Girona, hi podreu anar trobant tota la informació.

Notícies

La nostra escola ofereix 69 places per cursar P3 el proper curs. Un cop fetes les reunions informatives de P2, les portes obertes i les preinscripcions s'obrirà el període de les matriculacions.

Benvolgudes famílies,

En els següents enllaços podreu trobar la circular de pagament de les sortides de cada curs.

Benvolgudes famílies,

El DIVENDRES 18 D'OCTUBRE hi ha convocada una jornada de VAGA GENERAL en tot l'àmbit territorial de Catalunya.

Aquest dia el centre romandrà obert amb serveis mínims.

Atentament,

La direcció de l'Escola

Centre

Dimarts 8 d’octubre la Biblioteca de la nostra escola “El follet del Ter” va participar en la 14a Jornada de Biblioteques Escolars.

Benvolguts/des,

Us fem arribar la circular de benvinguda del nou curs escolar 2019/20. Fent clic a l'imatge hi podreu accedir: