22/06/2019

29/10/2019
DIA FESTIU: SANT NARCÍS

Notícies

Benvolguts pares, mares i/o tutors:

L’equip docent de la nostra escola us donem la benvinguda al nou curs escolar 2016-2017 i us volem informar d’alguns aspectes organitzatius per a un bon funcionament del nou curs.

Notícies

Us recordem que avui 18 de març és el darrer dia del trimestre i que tornarem a iniciar les classes el dimarts 29 de març.

Desitgem que gaudiu del temps lliure i que carregueu les piles per tornar amb molta energia!!

Notícies

Hi podreu trobar informacions referents a activitats dels nostres alumnes, informacions del centre i enllaços relacionats amb l'àmbit educatiu i pedagògic.

Seguiu-nos aquí: Pàgina a facebook de l'Escola Taialà.

Notícies

Us informem que la reunió informativa per a pares i mares de nous alumnes serà el proper dimarts 21 de març a les 19:30 h al gimnàs de l'escola.

La jornada de portes obertes es realitzarà el dimecres 22 de març a les 9 h i a les 15:30 h.

Properament us anirem informant del procediment a seguir per a preinscriure els alumnes al nostre centre.

A més a més, a la web del Departament d'Ensenyament i també a l'Oficina Municipal d'Escolarització de l'Ajuntament de Girona, hi podreu anar trobant tota la informació.

Notícies

La nostra escola ofereix 69 places per cursar P3 el proper curs. Un cop fetes les reunions informatives de P2, les portes obertes i les preinscripcions s'obrirà el període de les matriculacions.

Benvolguts/es,

Us facilitem un seguit de documents referent als llibres i materials per al proper curs 2019/20:

Benvolguts/des,

Us comuniquem que, degut a diferents incidències en el funcionament de l'eina que gestiona les qualificacions i l'emissió d'informes dels alumnes dels centres educatius públics de Catalunya, les qualificacions i els informes escolars de l'alumnat es lliuraran el divendres 28 de juny de 2019 de les 9h a les 11h al gimnàs de l'escola.

Benvolguts/des,

Avui és un dia trist per totes les persones que formem l'Escola Taialà. Lamentablement, us hem d'informar d'una trista notícia.

Benvolgudes,

Enguany hem tornat a participar en el concurs de recollida de piles i bateries anomenat APILO XII: les piles al planeta Reciclatge que organitza el Departament de Territori i Sostenibilitat.