28/10/2019

29/10/2019
DIA FESTIU: SANT NARCÍS

30/10/2019
5è: SORTIDA DE TOT EL DIA A LA GRANJA (STA. MARIA DE PALAUTORDERA)

30/10/2019
4t: SORTIDA AL PUIG D'ADRI

31/10/2019
TOTA L'ESCOLA: A LA TARDA CELEBREM LA CASTANYADA

Projectes d'escola

Des de fa anys la nostra escola està immersa en el Programa d'Hàbits de Vida Saludable.

Projectes d'escola

El programa té per objectiu potenciar la biblioteca escolar "puntedu" com un espai de recursos on poder trobar tot tipus d'informació en diferents tipus de suport a l'abast de l'alumnat, del professorat i de la comunitat educativa, prioritzar el seu ús com a espai d'aprenentatge en el desenvolupament de les diferents àrees curriculars, per tal que l'alumnat es formi com a persona autònoma, crítica i constructora del seu propi coneixement a través de la cerca, la investigació i el treball en diferents fonts d'informació, i promoure l'hàbit lector.

Projectes d'escola

Permet disposar de llibres de text en lloguer a partir de 3r de primària fins a 6è de primària.

• Agrupament de deficients auditius

• Educació especial

Projectes d'escola

A l'escola dediquem un temps en l'horari dels alumnes a l'informàtica a partir de P3.

Treballem l'accés a aquest medi, ensenyant el seu ús i acostant-los a les novetats d'aquest àmbit.