Consell escolar

El Consell Escolar del Centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.

Al Consell Escolar hi ha representats tots els col•lectius que intervenen a la comunitat educativa: professorat, famílies, personal d’administració i serveis,  personal d’atenció educativa i representant de l’Ajuntament.

El nostre Consell Escolar del Centre està format per 18 membres, que s’escullen per un període de 4 anys i es renoven per meitats cada 2 anys.

COMPOSICIÓ
Presidenta: Maria Cabezas

Cap d’estudis: Marc Bellapart

Representants dels mestres: Aurora Pacheco, Carina Carreras, Gemma Llach, Maite Sabater, Mònica Carmona i Noelia de Miguel.

Presidenta de l’AFA: Karen Aguilera.

Representants dels pares: Glòria Blanquez, Bet Nierga, Mireia Perich, Sandra Perich, Raquel Lagos i Esther Segura.

Representant del PAS: Cristina Cañizares.

Representant de l’Ajuntament: Gemma Martínez.

Secretària: Lídia Menchón (actua amb veu i sense vot).

ACORDS PRESOS CURS 2023-24:

ACORDS PRESOS CURS 2022/23: