Benvolgudes famílies,

La setmana que ve, del 5 al 7 de febrer, celebrarem la Setmana Cultural tota l'escola aprenent coses sobre el Projecte Interdisciplinar d'aquest curs, centrat en el Patrimoni Cultural.

De dilluns a dimecres farem diversos tallers i sortides relacionats amb aquest tema.

Els alumnes de Primària aniran al d'excursió al centre de Girona per conèixer el nostre patrimoni. Hauran de portar el xandall de l'escola i roba i calçat còmode. Les sortides es duran a terme els següents dies:

• 1r: Dimecres 7 de febrer al matí. Arribada a les 12:30h. Cal portar esmorzar i aigua.
  • 2n: sortida ajornada per causes meteorològiques.
  • 3r: Dimecres 7 de febrer tot el dia. Arribada a les 16:30h. Cal portar esmorzar, dinar i aigua.
  • 4t: Dimecres 7 de febrer tot el dia. Arribada a les 16:30h. Cal portar esmorzar, dinar i aigua.
  • 5è: Dimarts 6 de febrer al matí. Arribada a les 12h. Cal portar esmorzar i aigua.
  • 6è: Dilluns 5 de febrer al matí. Arribada a les 12h. Cal portar esmorzar i aigua.

Els dies que no vagin d'excursió, tots els alumnes realitzaran diferents tallers a l'escola.

Esperem poder aprendre moltes coses i passar-nos-ho la mar de bé alhora!!!