Un any més, amb motiu de la festivitat de Sant Jordi, els alumnes de cicle mitjà i superior vam preparar algunes actuacions obertes als pares, mares i familiars. Aquest any ho vam fer el divendres 21 d'abril.

Cicle Mitjà:

La primera feina va ser escollir unes lectures divertides i diverses. Un grup de 3r va preparar uns textos que ens transportaven a la llegenda de Sant Jordi, plena de cavallers, princeses, dracs i roses; un altre grup va fer un abecedari ple de “POESIA”, i un altre va preparar uns poemes d’en Miquel Martí i Pol ben gastronòmics!

Els alumnes de 4t van triar uns oficis una mica esbojarrats i entremaliats, de l’escriptor Carles Sala, que ens van fer riure i van fer volar la nostra imaginació.

Un cop van tenir les lectures ja triades, les van assajar de valent i, finalment, van pujar a l’escenari per llegir-les i interpretar-les davant els seus amics i familiars, amb algun detall de vestuari, efectes de so, entonació, petits diàlegs... intentant transmetre amb expressivitat les diferents lectures.

Cicle Superior:

Els alumnes de 5è van preparar-se trossos de lectura del meravellós llibre "El Petit Príncep", d'Antoine de Saint-Exupéry, per llegir-los davant del públic assistent.

Com a cloenda, els alumnes de 6è van representar un espectacle inspirat en “El petit príncep”, en una combinació de patinatge, cançons i música en viu.

Van ser moltes hores d'esforç i assaigs, però vam quedar molt contents de com va sortir tot plegat. Esperem que agradés al públic que hi va poder assistir.

Amb tot això, ens agradaria que la nostra Diada de Sant Jordi fos un granet de sorra que ajudés a aconseguir que tots i totes ens engresquéssim a llegir durant tot l’any!!!