Festes escola

Un any més, amb motiu de la festivitat de Sant Jordi, els alumnes de cicle mitjà i superior vam preparar algunes actuacions obertes als pares, mares i familiars. Aquest any ho vam fer el divendres 21 d'abril.

Festes escola

Us recordem que avui, 7 d'abril, és el darrer dia del trimestre i que tornarem a iniciar les classes el dimarts 18 d'abril.

En el següent enllaç podeu veure la Circular de finals del 2n trimestre amb algunes informacions a tenir en compte.

Festes escola

Tal i com ja sabeu, aquest curs la nostra escola hem participat en un concurs de recollida piles i bateries anomenat APILO XII: les piles al planeta Reciclatge que organitza el Departament de Territori i Sostenibilitat.

Festes escola

Encara que aquest any el dia de Sant Jordi cau en diumenge, a l'escola el celebrarem el divendres 21.

Clicant a la imatge podreu veure el programa d'activitats.