ELS DARRERS DIES ABANS DE LES VACANCES DE NADAL ELS ALUMNES D'EDUCACIÓ INFANTIL VAM GAUDIR D'UN SEGUIT D'ACTIVITATS RELACIONADES AMB AQUESTES FESTES:

EL DIMARTS 19 DE DESEMBRE A LA TARDA ELS PATGES REIALS VAN VENIR A LA NOSTRA ESCOLA. VAM ESTAR MOLT CONTENTS DE PODER VEURE’LS ARRIBAR AMB UNA CARROSSA REIAL QUE LA PORTAVA UN BONIC CAVALL. TAMBÉ ANAVEN ACOMPANYATS DE MÚSICS QUE TOCAVEN LA CANÇÓ DELS TRES REIS.

VAM CANTAR LA CANÇÓ DE “VISCA ELS TRES REIS” I VAM PODER ENTREGAR-LOS LA CARTA.

TAMBÉ ENS VAN DONAR UN CARAMEL A CADASCÚ I UN REGAL MOLT BONIC: UNA FOTOGRAFIA AMB TOTS ELS COMPANYS I COMPANYES DE LA CLASSE.

MOLTES GRÀCIES SES MAJESTATS!!!

EL DIMECRES 20 AL MATÍ VAM CAGAR EL TIÓ I A LA TARDA VAN VENIR UNS PARES I MARES D’EDUCACIÓ INFANTIL A CANTAR-NOS NADALES. PORTAVEN UN BARRET DE PARE NOEL I TAMBÉ HI HAVIA UN GUITARRISTA, UN DIMONI MOLT DIVERTIT I UNA FADA MOLT ESPECIAL. VAN CANTAR DIVERSES CANÇONS DE NADAL I TAMBÉ VAN BALLAR MOLT!

MOLTES GRÀCIES PER AQUEST REGAL TAN BONIC, ESTIMATS PAPES I MAMES!!!

I TAMBÉ MOLTES GRÀCIES A L'AFA DE L'ESCOLA PER L'ORGANITZACIÓ I COL•LABORACIÓ EN AQUESTES ACTIVITATS.

A CONTINUACIÓ PODEU VEURE'N UN RECULL DE FOTOGRAFIES FENT CLICK A CADA IMATGE:

VISITA DELS PATGES REIALS CAGATIÓ PARES I MARES CANTANT NADALES