Educació infantil

21/02/2018
2n: TALLER BUFALLETRES A LA BIBLIOTECA ANTÒNIA ADROHER AL MATÍ

21/02/2018
3r i 4t: TEATRE AL MUNICIPAL DE GIRONA AL MATÍ (Euria)

28/02/2018
4t: CURSA D'ORIENTACIÓ AL PARC DEL MIGDIA.

02/03/2018
P-4: ANGLÈS I CREATIVITAT A L'ESCOLA (Jocs, danses i cançons)

15/03/2018
ÚLTIM DIA DE SEP DEL 2n TRIMESTRE

ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL VAM ANAR A LA SALA DE TEATRE “LA PLANETA” DE GIRONA A VEURE L’ESPECTACLE DE TITELLES “CUAC”, DE LA COMPANYIA “TXO TITELLES”.

ELS NENS I NENES DE P5 VAM FER EL TALLER DE MÚSICA "CARBASSA, CARBASSETA, CARBASSONA".

EN AQUEST TALLER, UN MÚSIC, EN JORDI, ENS HA ENSENYAT INSTRUMENTS D’ARREU DEL MÓN FETS AMB CARBASSES DE TOTA MENA.

ELS ALUMNES DE P-4 VAM FER UN TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA.
EN JORDI ENS VA ENSENYAT MOLTS INSTRUMENTS, I CADA NEN VA TOCAR EL SEU DJEMBÉ O DARBUKA.

EL DIVENDRES 3 DE NOVEMBRE A LA TARDA UNES MARES MOLT TREMPADES I UN PARE MOLT VALENT ENS VAN REPRESENTAR EL CONTE “EL GEGANT DEL CASTANYER” ALS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL.

ELS DARRERS DIES ABANS DE LES VACANCES DE NADAL ELS ALUMNES D'EDUCACIÓ INFANTIL VAM GAUDIR D'UN SEGUIT D'ACTIVITATS RELACIONADES AMB AQUESTES FESTES:

ELS DIES 30 I 31 D’OCTUBRE I EL 2 I 3 DE NOVEMBRE ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL VAM FER UNS TALLERS EN MOTIU DE LES FESTES I FIRES DE SANT NARCÍS DE GIRONA, LA NOSTRA CIUTAT.