Els alumnes, ex-alumnes, pares, mares, familiars... que es vulguin inscriure a la cursa cal que retornin abans del DIMECRES 17 DE MAIG EL FORMULARI D’INSCRIPCIÓ i ELS COMPROMISOS DE PADRINS als mestres tutors/es corresponents.

Si en necessiteu més us els podeu descarregar en els següents enllaços:

Recordeu que, prèviament al dia de la cursa, cada participant s’haurà d’haver buscat un mínim d’un padrí (poden ser 2, 3, 4 o els que vulgueu) que es comprometrà a pagar una quantitat de diners per a cada volta que doni el seu apadrinat. Així és que quantes més voltes es donin millor!

El dia abans de la cursa us farem arribar a les persones inscrites una circular informant del funcionament de la cursa: recollida de dorsals, horaris, recorreguts...

Desitgem la màxima participació de tota la comunitat educativa (corrent i/o apadrinant) per tal de poder gaudir plegats d’una jornada solidària i esportiva al nostre barri.

Si algú no vol o no pot participar a la cursa però vol fer algun donatiu, pot portar-lo al mestre/a tutor/a durant la setmana del 15 al 19 de maig.

Equip de mestres de l’Escola Taialà