29/05/2018
3r: SORTIDA DE TOT EL DIA A LA CASA DE COLÒNIES CAN SOLÀ DE VILOBÍ D'ONYAR (El circ i l'art dels malabaristes)

29/05/2018
P-4: SORTIDA DE TOT EL DIA A LA CASA DE COLÒNIES DE LES PRESES (La gran gimcana de la xocolata)

1r i 2n: SORTIDA DE TOT EL DIA A MARINELAND

31/05/2018
5è i 6è: TASTETS DE MÚSICA A LA TARDA A L'ESCOLA

31/05/2018
ÚLTIM DIA DE SEP DEL 3r TRIMESTRE

Educació física

Els pallassos de Xaropclown estan molt contents de que els beneficis de la cursa solidària vagin destinats a la seva entitat i ens han fet arribar aquest vídeo:

Educació física

Els alumnes, ex-alumnes, pares, mares, familiars... que es vulguin inscriure a la 7ª Cursa solidària Escola Taialà - Xaropclown que es durà a terme el proper divendres 11 de maig a partir de les 18h cal que retornin abans del DIMECRES 9 DE MAIG EL FORMULARI D’INSCRIPCIÓ i ELS COMPROMISOS DE PADRINS als mestres tutors/es corresponents.

Benvolguts/des corredors/es i familiars,

Aquí us facilitem la circular amb tota la informació necessària pel que fa als horaris i els circuits de les diferents categories de la 7ª Cursa solidària Escola Taialà - Xaropclown.

Educació física

Després de fer el recompte de vots de les tres propostes d'entitats que des del claustre de mestres us vam fer arribar, us informem que aquest any els beneficis obtinguts aniran destinats a ajudar a...