Benvolguts/des corredors/es i familiars,

Aquí us facilitem la circular amb tota la informació necessària pel que fa als horaris i els circuits de les diferents categories de la 6ª Cursa solidària Escola Taialà - Lluito per tu.

Educació física

Després de fer el recompte de vots de les tres propostes d'entitats que des del claustre de mestres us vam fer arribar, us informem que aquest any els beneficis obtinguts aniran destinats a ajudar a...

Educació física

Els alumnes, ex-alumnes, pares, mares, familiars... que es vulguin inscriure a la cursa cal que retornin abans del DIMECRES 17 DE MAIG EL FORMULARI D’INSCRIPCIÓ i ELS COMPROMISOS DE PADRINS als mestres tutors/es corresponents.

Educació física

Per sisè any consecutiu, des de l’àrea d’Educació Física de l’escola organitzem la Cursa solidària en benefici d’una ONG escollida entre tots amb la finalitat que els nostres alumnes puguin participar en una activitat esportiva i solidària alhora.