Gimcana a 6è C

Durant un parell de setmanes un grup d’alumnes de 6è C han dedicat moltes hores a preparar una gimcana per els seus companys d’aula. Han preparat proves relacionades amb continguts de les matèries que hem donat a classe durant aquest curs i a finals del passat. Han creat un fil conductor per a una aventura que ha durat tota una tarda i s’han caracteritzat per rebre els seus companys i posar-los en situació.

Aprendre fent és una de les millors maneres d’aprendre i si a això pots sumar-hi el joc en equip obtenim un còctel genial pels alumnes.

Felicitem a la Sira, en Lluc i la Carla per la seva iniciativa i els encoratgem a emprendre’n moltes més. Felicitem també els seus companys per involucrar-se en el joc, treballar en equip i col·laborar per resoldre els enigmes i les qüestions platejades pels creadors de l’activitat.

Ha estat una activitat molt divertida i enriquidora per a tots, en volem més!

Podeu trobar fotos i vídeos de l'activitat clicant aquí