Cicle superior

06/12/2018
FESTA: DIA DE LA CONSTITUCIÓ

Gimcana a 6è C

Durant un parell de setmanes un grup d’alumnes de 6è C han dedicat moltes hores a preparar una gimcana per els seus companys d’aula. Han preparat proves relacionades amb continguts de les matèries que hem donat a classe durant aquest curs i a finals del passat. Han creat un fil conductor per a una aventura que ha durat tota una tarda i s’han caracteritzat per rebre els seus companys i posar-los en situació.

Els dies 2, 3 i 4 de maig els nens i nenes de 6è vam anar de colònies al Centre esportiu Canyelles de Lloret de Mar.

Un cop finalitzada la campanya de recollida d'aliments per al Banc dels Aliments de Girona organitzada per un grup d'alumnes de 5è (Érica, Lucía, Gabriela i Raúl, amb l'ajuda dels seus companys/es); dos voluntaris han vingut a recollir-los.

Benvolgudes famílies,

Som en Raúl, la Gabriela, l’Érica i la Lucía, alumnes de 5è de la nostra escola que estem fen un treball dins de l’àrea de valors.

La nostra intenció és ajudar a la gent que no té prou recursos per poder comprar menjar.

El divendres 25 de maig els alumnes de 5è vam anar d'excursió a les ruïnes d'Empúries.

El passat dimecres 21 de març, un dia ventós i fred, vam poder gaudir d’una sortida guiada i realitzada pels alumnes de 5è.