Aquesta setmana hem inaugurat el pati d’educació primària!!!

El dilluns 30 d'octubre a la tarda vam fer-ne la inauguració oficial. La nostra directora, Esther Ripoll, i la presidenta de l'AFA, Karen Aguilera, com a màximes representants de la nostra comunitat educativa van tallar la cinta tal i com mana la tradició.

Com a novetats, al pati hi ha un espai destinat als alumnes de cicle inicial on poden jugar amb la sorrera i amb altres jocs instal.lats.

I també disposem de nous jocs gegants de taula per a tots els cicles.

La inversió de la sorrera i dels jocs instal•lats ha estat a gràcies a l’AFA de la nostra escola i amb l’aportació de l’Ajuntament de Girona hem pogut comprar pales, galledes i jocs de taula en format gegant per als alumnes de primària de l’escola.

Estem molt contents de gaudir d’un nou espai i de nous jocs al nostre pati!!!

Esperem que entre tots els gaudim al màxim i els cuidem perquè ens durin molt!!!

Fent clic aquí podeu veure algunes imatges.