Cicle inicial

21/02/2018
2n: TALLER BUFALLETRES A LA BIBLIOTECA ANTÒNIA ADROHER AL MATÍ

21/02/2018
3r i 4t: TEATRE AL MUNICIPAL DE GIRONA AL MATÍ (Euria)

28/02/2018
4t: CURSA D'ORIENTACIÓ AL PARC DEL MIGDIA.

02/03/2018
P-4: ANGLÈS I CREATIVITAT A L'ESCOLA (Jocs, danses i cançons)

15/03/2018
ÚLTIM DIA DE SEP DEL 2n TRIMESTRE

El dijous 15 de febrer els nens i nenes de cicle inicial vam anar al teatre municipal a veure una representació anomenada “Cösmix”, de la companyia Teatre Mòbil.

Pupils in 2nd grade have made a Project about our pet.
It is a description. If you read them, you can find how they are, what they eat, and how they move...

Some families are big. Some families are small. Families are different. We love them all!!

In 1st grade we love our families. Here you can see our drawings…they are very nice!

Els darrers dies abans de les vacances de Nadal els alumnes de cicle incial vam gaudir d'un seguit d'activitats relacionades amb aquestes festes: visita dels patges dels Reis Mags, Cagatió i xocolatada.

Ja fa dies ens van arribar a les classes de 2n unes llunes molt eixerides.

Seran les nostres mascotes i ens acompanyaran durant aquest curs per viure aventures molt divertides.

Aquesta setmana hem inaugurat el pati d’educació primària!!!