Cicle inicial

Dec

06/12/2018
FESTA: DIA DE LA CONSTITUCIÓ

Els alumnes de 2n hem fet el taller d’en Bufalletres. El mes de febrer vam anar a la biblioteca Antònia Adroher i vam poder gaudir dels contes que ens va explicar en Cesc Serrat: El follet i la poma, La Matrioska, un conte sobre indis…

Els alumnes de 2n entenem que és important aprendre a resoldre els conflictes per poder conviure.

El passat 29 de maig els alumnes del cicle inicial vam anar d’excursió a Marineland.

Vam gaudir dels espectacles de les aules i dofins i vam quedar meravellats de les grans actuacions d’aquests animals!

Com cada any a 1r, l’Anna (escriptora) i en Subi (il•lustrador) ens han vingut a presentar la Cisa, la mascota de les biblioteques de Girona.

El divendres 18 de maig tots els alumnes de 2n vam gaudir d’una Trobada Multiesportiva dels Jocs Emporion, organitzada pel Consell Esportiu del Gironès.

Un petit grup d’alumnes de 1r i 2n de primària juntament amb un grup d’alumnes de 1r d’ESO de l’IES Carles Rahola (ex-alumnes de la nostra escola) vam realitzar una activitat emmarcada dins de la Setmana de la Felicitat, del 16 al 23 de març.