29/05/2018
3r: SORTIDA DE TOT EL DIA A LA CASA DE COLÒNIES CAN SOLÀ DE VILOBÍ D'ONYAR (El circ i l'art dels malabaristes)

29/05/2018
P-4: SORTIDA DE TOT EL DIA A LA CASA DE COLÒNIES DE LES PRESES (La gran gimcana de la xocolata)

1r i 2n: SORTIDA DE TOT EL DIA A MARINELAND

31/05/2018
5è i 6è: TASTETS DE MÚSICA A LA TARDA A L'ESCOLA

31/05/2018
ÚLTIM DIA DE SEP DEL 3r TRIMESTRE

Notícies

Benvolguts pares, mares i/o tutors:

L’equip docent de la nostra escola us donem la benvinguda al nou curs escolar 2016-2017 i us volem informar d’alguns aspectes organitzatius per a un bon funcionament del nou curs.

Notícies

Us recordem que avui 18 de març és el darrer dia del trimestre i que tornarem a iniciar les classes el dimarts 29 de març.

Desitgem que gaudiu del temps lliure i que carregueu les piles per tornar amb molta energia!!

Notícies

Hi podreu trobar informacions referents a activitats dels nostres alumnes, informacions del centre i enllaços relacionats amb l'àmbit educatiu i pedagògic.

Seguiu-nos aquí: Pàgina a facebook de l'Escola Taialà.

Notícies

Us informem que la reunió informativa per a pares i mares de nous alumnes serà el proper dimarts 21 de març a les 19:30 h al gimnàs de l'escola.

La jornada de portes obertes es realitzarà el dimecres 22 de març a les 9 h i a les 15:30 h.

Properament us anirem informant del procediment a seguir per a preinscriure els alumnes al nostre centre.

A més a més, a la web del Departament d'Ensenyament i també a l'Oficina Municipal d'Escolarització de l'Ajuntament de Girona, hi podreu anar trobant tota la informació.

Notícies

La nostra escola ofereix 69 places per cursar P3 el proper curs. Un cop fetes les reunions informatives de P2, les portes obertes i les preinscripcions s'obrirà el període de les matriculacions.

Centre

El passat divendres 18 de maig al migdia es va dur a terme la final del 2n Concurs Cuinetes per a alumnes de 4t i 5è.

Centre

Aquest curs hem tornat a participar a l’activitat proposada per l’associació de comerciants del carrer Nou de Girona del Temps de Flors. L’activitat, anomenada “El mar dels nens”, ha consistit en decorar una barca.

Benvolguts/des,

En la circular que us vam fer arribar al inici d'aquest 3r trimestre hi havia una errada en la data de la Cursa solidària.

Finalment, la 7ª CURSA SOLIDÀRIA DE L'ESCOLA TAIALÀ serà el DIVENDRES 11 DE MAIG A PARTIR DE LES 18H.

Benvolguts i benvolgudes,

Us informem que el procés de preinscripció per al proper curs 2018/19 anirà del 13 al 24 d'abril.