Notícies

Benvolguts pares, mares i/o tutors:

L’equip docent de la nostra escola us donem la benvinguda al nou curs escolar 2016-2017 i us volem informar d’alguns aspectes organitzatius per a un bon funcionament del nou curs.

Benvolgudes famílies,

Aquí teniu el calendari del proper curs escolar 2016/17:

Notícies

Us recordem que avui 18 de març és el darrer dia del trimestre i que tornarem a iniciar les classes el dimarts 29 de març.

Desitgem que gaudiu del temps lliure i que carregueu les piles per tornar amb molta energia!!

Notícies

Hi podreu trobar informacions referents a activitats dels nostres alumnes, informacions del centre i enllaços relacionats amb l'àmbit educatiu i pedagògic.

Seguiu-nos aquí: Pàgina a facebook de l'Escola Taialà.

Notícies

Us informem que la reunió informativa per a pares i mares de nous alumnes serà el proper dimarts 21 de març a les 19:30 h al gimnàs de l'escola.

La jornada de portes obertes es realitzarà el dimecres 22 de març a les 9 h i a les 15:30 h.

Properament us anirem informant del procediment a seguir per a preinscriure els alumnes al nostre centre.

A més a més, a la web del Departament d'Ensenyament i també a l'Oficina Municipal d'Escolarització de l'Ajuntament de Girona, hi podreu anar trobant tota la informació.

Notícies

La nostra escola ofereix 69 places per cursar P3 el proper curs. Un cop fetes les reunions informatives de P2, les portes obertes i les preinscripcions s'obrirà el període de les matriculacions.

Centre

Benvolguts i benvolgudes,

Us informem del procés de preinscripció per al proper curs 2017/18 que va del 23 de març al 4 d'abril.

Festes escola

Un any més, amb motiu de la festivitat de Sant Jordi, els alumnes de cicle mitjà i superior vam preparar algunes actuacions obertes als pares, mares i familiars. Aquest any ho vam fer el divendres 21 d'abril.

Festes escola

Tal i com ja sabeu, aquest curs la nostra escola hem participat en un concurs de recollida piles i bateries anomenat APILO XII: les piles al planeta Reciclatge que organitza el Departament de Territori i Sostenibilitat.