24/01/2019

07/02/2019
4t C: LLIBRE MÀGIC A LA BIBLIOTECA ANTÒNIA ADROHER

Notícies

Benvolguts pares, mares i/o tutors:

L’equip docent de la nostra escola us donem la benvinguda al nou curs escolar 2016-2017 i us volem informar d’alguns aspectes organitzatius per a un bon funcionament del nou curs.

Notícies

Us recordem que avui 18 de març és el darrer dia del trimestre i que tornarem a iniciar les classes el dimarts 29 de març.

Desitgem que gaudiu del temps lliure i que carregueu les piles per tornar amb molta energia!!

Notícies

Hi podreu trobar informacions referents a activitats dels nostres alumnes, informacions del centre i enllaços relacionats amb l'àmbit educatiu i pedagògic.

Seguiu-nos aquí: Pàgina a facebook de l'Escola Taialà.

Notícies

Us informem que la reunió informativa per a pares i mares de nous alumnes serà el proper dimarts 21 de març a les 19:30 h al gimnàs de l'escola.

La jornada de portes obertes es realitzarà el dimecres 22 de març a les 9 h i a les 15:30 h.

Properament us anirem informant del procediment a seguir per a preinscriure els alumnes al nostre centre.

A més a més, a la web del Departament d'Ensenyament i també a l'Oficina Municipal d'Escolarització de l'Ajuntament de Girona, hi podreu anar trobant tota la informació.

Notícies

La nostra escola ofereix 69 places per cursar P3 el proper curs. Un cop fetes les reunions informatives de P2, les portes obertes i les preinscripcions s'obrirà el període de les matriculacions.

Centre

Tal i com molts sabeu, el número de loteria que venien els alumnes de 6è de la nostra escola va ser premiat amb 24€ per butlleta ja que les dues darreres xifres coincideixen amb el 1r Premi de la Loteria Nacional de Nadal.

Benvolgudes famílies,

Davant la incertesa que han generat les notícies relacionades amb els actes de protesta previstos pel divendres 21 de desembre, us informem que aquest dia l'escola estarà oberta i que es duran a terme, en la mesura del possible, totes les activitats programades dins de l'horari escolar, de 8:30 a 12:30h.

Centre

El Nadal i els seus regals van arribar més d’hora a l’escola Taialà amb els regals de l’A.F.A.!

Benvolgudes famílies,

Demà, DIJOUS 29 DE NOVEMBRE, hi ha convocada una jornada de VAGA i mobilització per a la millora de l’ensenyament públic.