21/02/2018
2n: TALLER BUFALLETRES A LA BIBLIOTECA ANTÒNIA ADROHER AL MATÍ

21/02/2018
3r i 4t: TEATRE AL MUNICIPAL DE GIRONA AL MATÍ (Euria)

28/02/2018
4t: CURSA D'ORIENTACIÓ AL PARC DEL MIGDIA.

02/03/2018
P-4: ANGLÈS I CREATIVITAT A L'ESCOLA (Jocs, danses i cançons)

15/03/2018
ÚLTIM DIA DE SEP DEL 2n TRIMESTRE

Notícies

Benvolguts pares, mares i/o tutors:

L’equip docent de la nostra escola us donem la benvinguda al nou curs escolar 2016-2017 i us volem informar d’alguns aspectes organitzatius per a un bon funcionament del nou curs.

Notícies

Us recordem que avui 18 de març és el darrer dia del trimestre i que tornarem a iniciar les classes el dimarts 29 de març.

Desitgem que gaudiu del temps lliure i que carregueu les piles per tornar amb molta energia!!

Notícies

Hi podreu trobar informacions referents a activitats dels nostres alumnes, informacions del centre i enllaços relacionats amb l'àmbit educatiu i pedagògic.

Seguiu-nos aquí: Pàgina a facebook de l'Escola Taialà.

Notícies

Us informem que la reunió informativa per a pares i mares de nous alumnes serà el proper dimarts 21 de març a les 19:30 h al gimnàs de l'escola.

La jornada de portes obertes es realitzarà el dimecres 22 de març a les 9 h i a les 15:30 h.

Properament us anirem informant del procediment a seguir per a preinscriure els alumnes al nostre centre.

A més a més, a la web del Departament d'Ensenyament i també a l'Oficina Municipal d'Escolarització de l'Ajuntament de Girona, hi podreu anar trobant tota la informació.

Notícies

La nostra escola ofereix 69 places per cursar P3 el proper curs. Un cop fetes les reunions informatives de P2, les portes obertes i les preinscripcions s'obrirà el període de les matriculacions.

Centre

Benvolgudes pares, mares i/o tutors,

Aquest any tornem a participar en el concurs de recollida de piles i bateries anomenat APILO XII: les piles al planeta Reciclatge que organitza el Departament de Territori i Sostenibilitat.

Centre

Per millorar la salut cal menjar fruita i verdura en cada àpat, tant a casa com a l'escola.

I a més cal tenir un estil de vida actiu: caminar, pujar escales, jugar, fer esport...

També cal potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants.

Benvolgudes famílies,

Tenim una novetat a la nostra pàgina web: una agenda!

En aquesta hi trobareu les sortides, activitats, festes, vacances... de tots els nivells de la nostra escola, des de P-3 a 6è.

A la primera secció de notícies sempre es mantindrà l'agenda amb els 5 esdeveniments propers. Aquests s'aniran actualitzant a mesura que passin els dies.

Benvolgudes famílies,

Amb motiu de la convocatòria d’eleccions autonòmiques, us informem que el 21 de desembre està considerat no lectiu a efectes escolars per a tots els centres docents de Catalunya, d’acord amb la normativa electoral vigent.