Espais

Els espais de grups flexibles permeten treballar amb grups reduïts d’alumnes. Es sol treballar el càlcul mental, la comprensió lectora...També es fan altres àrees com són la religió.

Espais

Aquesta aula la trobem en l’edifici d’educació infantil i és l’espai on els més petits gaudeixen de les sessions de psicomotricitat. Val a dir, que hi assiteixen en grups reduïts de mitjos grups.

Espais

Les aules tradicionals estan equipades amb el material escolar corresponent i els espais estan adaptats per a un grup d’uns vint-i-cinc alumnes. Com a novetat d’aquest curs ha estat l’adquisició d’un ordinador per a cada aula amb connexió a Internet.

Espais

Espais especials per a logopedia.

Espais

La nostra escola disposa d’una aula de música amb diferents instruments i un piano que ens van regalar els Reis de l'AMPA.

Espais

Disposem d’una biblioteca amb una dotació força extensa de llibres i de material de consulta.
També disposa de dos ordinadors per poder fer consultes per Internet.
L’encarregada del PuntEdu dinamitza les activitats de biblioteca i també el servei de préstec els dimarts i dijous.

Espais

Els espais d’educació especial estan destinats a donar un suport a aquells alumnes que presenten alguna dificultat en el seguiment dels aprenentatges.

A l’escola també disposem d’una Unitat de Suport d’Educació Especial (USEE) amb material específic per als alumnes de dèficit auditiu.

Espais

Disposem de dues aules d’informàtica: una per educació infantil i l’altra per educació primària.

Els alumnes assisteixen a les sessions en grups reduïts de mitjos grups.

L’aula de primària disposa d’una pissarra digital que permet fer un aprenentatge totalment adaptat a les noves tecnologies.

Espais

El pati d’infantil disposa d’una sorrera i diferents jocs de pati.

És un espai molt acollidor i agradable pels alumnes més petits de l’escola.

Està en projecte la col·locació d’un toldo/marquesina en la zona de la sorrera per a fer ombra en les èpoques de més calor.

Espais

El gimnàs és un espai tancat en el qual els nostres alumnes practiquen, sobretot, l’àrea educació física. També és una sala d’actes amb un escenari en el qual es poden fer representacions teatrals i altres actes.

Espais

Tenim una aula d’anglès i també una aula de conversa d’anglès. L’aula d’anglès disposa d’un material específic per a aquesta aula (televisor, DVD, ràdiocassete...) per tal de treballar totes la habilitats lingüístiques de la llengua estrangera. A la nostra escola tenim una Auxiliar de Conversa australiana que col·labora en les activitats a nivell oral.

Espais

El pati de primària està format per una pista de fútbol, una pista de bàsquet, un espai cobert i dos porxos. Els espais coberts permeten que en cas de pluja els alumnes puguin gaudir igualment de les estones d’esbarjo.