29/05/2018
3r: SORTIDA DE TOT EL DIA A LA CASA DE COLÒNIES CAN SOLÀ DE VILOBÍ D'ONYAR (El circ i l'art dels malabaristes)

29/05/2018
P-4: SORTIDA DE TOT EL DIA A LA CASA DE COLÒNIES DE LES PRESES (La gran gimcana de la xocolata)

1r i 2n: SORTIDA DE TOT EL DIA A MARINELAND

31/05/2018
5è i 6è: TASTETS DE MÚSICA A LA TARDA A L'ESCOLA

31/05/2018
ÚLTIM DIA DE SEP DEL 3r TRIMESTRE

Projectes d'escola

Des de fa anys la nostra escola està immersa en el Programa d'Hàbits de Vida Saludable.

Projectes d'escola

El programa té per objectiu potenciar la biblioteca escolar "puntedu" com un espai de recursos on poder trobar tot tipus d'informació en diferents tipus de suport a l'abast de l'alumnat, del professorat i de la comunitat educativa, prioritzar el seu ús com a espai d'aprenentatge en el desenvolupament de les diferents àrees curriculars, per tal que l'alumnat es formi com a persona autònoma, crítica i constructora del seu propi coneixement a través de la cerca, la investigació i el treball en diferents fonts d'informació, i promoure l'hàbit lector.

Projectes d'escola

Permet disposar de llibres de text en lloguer a partir de 3r de primària fins a 6è de primària.

• Agrupament de deficients auditius

• Educació especial

Projectes d'escola

A l'escola dediquem un temps en l'horari dels alumnes a l'informàtica a partir de P3.

Treballem l'accés a aquest medi, ensenyant el seu ús i acostant-los a les novetats d'aquest àmbit.