A l'Escola Taialà els alumnes de P3, P4 i P5 fem tallers interaula, per nivells.

Els tallers són una oportunitat d’assistir i interactuar en una situació dinàmica amb la finalitat de permetre a cada infant exercir, adaptar, desenvolupar el conjunt de les seves capacitats, i potenciar el treball cooperatiu tant amb els alumnes com amb les diferents mestres del cicle.

Les activitats dels tallers estan programades de manera oberta per atendre la diversitat i respectar els diferents ritmes d’aprenentatge, ajudant que cada nen progressi en funció de les seves capacitats i pugui intercanviar coneixements i competències amb els companys del nivell.

Amb els tallers també pretenem que hi hagi un alt grau de relació i sociabilitat dels infants, quelcom que considerem important en una escola de tres línies com la nostra, és per això que a cada grup de taller hi ha barrejats, de manera equilibrada, alumnes dels tres grups.

Les sessions es realitzen una tarda per setmana i tenen una durada aproximada d'una hora.

• Taller de sal de colors
  • Taller d’enfilar
  • Taller de maraques